Afacerea publicitatea furată | Dragusanul.ro

Afacerea publicitatea furată

Covaşă: Cum să mă tem eu de ghilotină, când e de notorietate că nu am cap!?

Covaşă: Cum să mă tem eu de ghilotină, când e de notorietate că nu am cap!?

*

Toate materialele despre escrocheria prin care un ziar inexistent, prezentat la licitaţie doar în machetă listată (şi unde era tirajul, tovarăşă Beldiman?), a câştigat licitaţia de publicitate a Consiliului Judeţean Suceava, în defavoarea ziarelor „Monitorul de Suceava„, „Obiectiv de Suceava” şi „Crai nou„, care se asociaseră ca să nu se concureze neloial, şi cum o televiziune total inexistentă (unde era audienţa, tovarăşă Beldiman?), la ora licitaţiei, a şutit publicitatea pentru televiziunile „Intermedia TV„, „Bucovina TV” şi „Plus TV„, care şi ele se asociaseră, tot ca să nu se concureze neloial, le-am adunat în categoria Afacerea PUBLICITATEA (în dreapta paginii), ca să poată fi lesne găsite şi citite, inclusiv de către procurorii DNA, dar şi întru dumirirea celor care se lasă duşi cu vorba de împricinaţi. Împricinaţi acuzaţi, cu probe, pentru responsabilităţi individuale, nu de familie, chiar dacă unii dintre ei formează şi familii.

*

Cum în această săptămână, la repetatele cereri scrise ale mafiei publicităţii şutite Consiliului Judeţean şi Direcţiei Silvice Suceava, urmează, cică, să fiu pus în discuţia Comisiei de Etică şi Disciplină a Centrului Cultural „Bucovina” (chiar nu vi-i ruşine obrazului, tovarăşi?), va trebui să duc până la capăt, deşi nu e al meu, războiul cu mardeiaşii beldimanilor. Aşa că măine, seara, o să prezint denunţul penal pentru hărţuire, adresat Parchetului, şi denunţul către DNA, referitor la spălarea de bani publici prin pseudo-publicitate.


Comments are closed