Bucovina viitoare cedează marca Bucovina Rock Castle | Dragusanul.ro

Bucovina viitoare cedează marca Bucovina Rock Castle

 

 

 

 

Ca să evit orice discuţii şi neînţelegeri, încă la începutul anului în curs (27 ianuarie 2021, ora 5,55 PM, trimiteam vicepreşedintelui CJ Suceava, dl Niculai Barbă, o propunere de protocol privind cedarea gratuită a mărcii Bucovina Rock Castle, însoţită de următoarea precizare: „Poate fi numit oricum, poate fi modificat. Noi recunoaştem proprietatea exclusivă, definitivă şi inalienabilă a CJ Suceava, iar marca am solicitat-o ca să nu o înşface aţii“.  Din nefericire, în exact 5 luni de zile, cât se împlinesc, astăzi, nu am primit nici un răspuns.

 

 

Şi tot astăzi, l-am auzit, la un post de televiziune, pe Ministrul Culturii, dl Bogdan Gheorghiu, precizând că festivalurile cu peste 2.500 spectatori trebuie să asigure doar câte un metru pătrat de spectator, accesul fiind permis doar persoanelor vaccinate. Ceea ce înseamnă că am avea spaţiu, în şanţul Cetăţii, chiar şi pentru 5.000 de spectatori, dar şi cu 3.000, ca să garantăm un spaţiu mai relaxant, cheltuielile festivalului s-ar recupera în totalitate doar din abonamente, cu condiţia ca festivalul să se facă.

 

 

 

 

Astăzi, am scris un nou protocol, destinat Centrului Cultural „Bucovina”, deşi ştiu că bietul manager Sorin Filip nu-l va semna, pentru că Flutur, care face în izmene de frica unor buzincu-rişti, nu-i va da undă verde. Încă nu e prea târziu, dar dacă intoleranţii buzincu-rişti nu vor, din motive de alergie la numele drăguşanul – ăl de le-a „nenorocit familia”, blocându-le câte 2,5 miliarde publicitate CJ Suceava pe an, după ce se dedulciseră deja cu 3 miliarde -, Flutur e mai tăcut şi mai mătăsos chiar şi decât fluturii de noapte.

 

 

Mai mult decât am tot încercat nu se poate. Fie voia lor, dar măcar să aveţi ştiinţă despre cum stau lucrurile cu adevărat.