"Aici sunt banii dumneavoastră!" | Dragusanul.ro

„Aici sunt banii dumneavoastră!”

Site-ul unor neica-nimeni: papă 122.400 ron, fără TVA, din banii dumneavoastră!

Site-ul unor neica-nimeni: papă 122.400 ron, fără TVA, din banii dumneavoastră!

*

Cunosc bine media suceveană, iar dacă aş fi nevoit să dau un anunţ plătit, cu siguranţă că, funcţie de publicul ţintă, aş apela la „Monitorul de Suceava” (are şi televiziune prin net, şi un site, cu zeci de mii de cititori, lunar), la „Crai nou” sau la „Obiectiv de Suceava”, dacă nu cumva la „Jupânu”, săptămânal pe gustul meu, care are şi cel mai vechi şi mai bun post de radio din Suceava, „Top 91”. Dacă aş avea nevoie de un anunţ pe televiziuni, cu siguranţă că aş apela la „Intermedia”, pentru că tânărul jurnalist Cătălina Biholar a izbutit să închege o echipă mediatică diversă şi cu adevărat profesionistă, în faţa căreia mă închin cu respect. Numai că, atunci când vreau să comunic un fapt, nu am nevoie decât de acest site, care, datorită celor vreo 2.500 materiale diverse (de la cărţi şi studii, la jurnalism şi umor, de la muzică medievală, la muzică rock), pe care le-am publicat până acum, are o incredibilă audienţă, însemnând peste 40.000 cititori diferiţi pe lună. Numai că niciodată nu m-am gândit să fac din acest site o afacere publicitară (cea pe care o am de la Google este poziţionată discret, în susul şi în josul paginii, fără agresivităţi, în ciuda faptului că prezintă informaţii de mare interes).

*

Astăzi, însă, din pură întâmplare, nimeresc peste anunţul Consiliului Judeţean Suceava de atribuire numărul 193489/28.10.2015, din care aflu că nu „Monitorul de Suceava”, nu „Jupânu” – Radio „Top 91” sau „Intermedia” sunt vârfurile mediatice judeţene, la care ar apela orice om cu scaun la cap, care trebuie să-şi facă ştiută o afacere, ci două site-uri ale unor firme din… Lysaura şi Tishautzy, SC Training & Consulting Group SRL şi, respectiv, SC SVL Media Productions SRL. Două firme care, practic, nu există în media suceveană, dar care iau, din banii dumneavoastră, 122.400 ron, fără TVA, şi, respectiv, 111,200.04 ron, fără TVA, adică vreo două miliarde şi jumătate bani vechi.

*

În ultima vreme, am văzut pe biroul şefului meu o fiţuică penibilă, de pupat în fund PSD, numită „Suceava” şi nu mai ştiu cum, dar nu i-am dat importanţă. Cică editează fiţuica aia, de ar roşi de pudoare chiar şi postaca PSD Râuleţ sau Pârâu sau cum o cheamă, firma din Tişăuţi, SC SVL Media Productions SRL, dar, căutând informaţii pe net, încă n-am aflat nimic. Aşa că o să mai caut.

*

În schimb, despre lisăureanca (mai nou, suceveană) SC Training & Consulting Group SRL, cu site înfiinţat pentru a primi pomana porcului licitativ PSD – pardon: C. J. Suceava, aflu că are televiziune „on line” şi „life”, numită NEst-TV CHANEL, pe care iute mă pun s-o caut, ca să o vizionez. Şmecheră mare, care ameninţă cu integritatea drepturilor intelectuale (orice analfabet abuzează, astăzi, de „drepturi de proprietate intelectuală”), abramburica asta postează filmuleţe nătânge de propagandă Ion Lungu – Direcţia Silvică – PSD abia din septembrie 2014:

*

"Tradiţia" mediatică a SC Training & Consulting Group SRL

„Tradiţia” mediatică a SC Training & Consulting Group SRL

*

Şi nu o să vină să credeţi: pe acest inxistent mediatic, pe această aparenţă de televiziune, livrează publicitate grea şi Direcţia Silvică. De ce, tovarăşi? Nu mai bine lăsam, împreună cu Sorin Avram, să se toace pădurile nimănui pe tămâia cuvioşilor, decât pe banditismul vostru, tămâia voastră de tâlhari?

*

SC Training & Consulting Group si silvic

*

Ce pot afla sucevenii, de un miliar două sute de milioane, de la pseudo-televiziunea NEst-TV CHANEL? Pot afla că la penibila manifestare „Ziua Bucovinei”, pe care au vizionat-o doar câţiva boschetari ai Sucevei (vedeţi fotografiile de pe site-ul meu), „Cântecul şi dansul popular din toată Bucovina au poposit pe meleagurile sucevene pentru a aduce un strop de patriotism şi mândrie populară celor care au avut ochi să vadă şi urechi să asculte”. Atât scrie promotorul de „mândrie populară”, iar „televiziunea” nu-i merge (ce-i aia, penibilule? dar „stropul de patriotism”?), iar o astfel de penibilitate costă cât leafa medie pe economia naţională pe 2-3 luni.

*

SC Training & Consulting Group SRL

*

Ce mai aflăm, din un miliard şi două sute de milioane, plătiţi din impozitele noastre? Aflăm ceea ce deja ştim, din informaţiile tratate pe larg – şi pe GRATIS! – de „Monitorul de Suceava”, „Crai nou”, „Obietiv”, „jupânu”, „Intermedia” şi de toate posturile de radio din teritoriu: că Nechifor a ars gazul la Barcelona, iar Donţu, în Norvegia.

*

SC Training & Consulting Group Nechifor in Barcelona

SC Training & Consulting Group Dontu in Norvegia

*

Că se fură, prin intermediul unor ageamii în ale presei, două miliarde şi jumătate de lei vechi, mă deranjează şi nu prea: toţi fură, în ţara asta, şi nimic nu-i va potoli.

*

Că li se face, în baza „portretului robot” al caietului de sarcini, o mare nedreptate unor instituţii mediatice de prestigiu din Suceava, nu mă deranjează deloc. În fond, dacă mai fac presă, de ce nu pun singure mâna pe bardă? De ce nu se solidarizează împotriva tâlhăriei, prin care li s-a luat ceea ce li se cuvenea?

*

Că se promovează, din banii publici, cea mai nătângă impostură, asta cu adevărat mă deranjează, iar drept dovadă, o să-mi duc investigaţia până la capăt. Aşa că, voi reveni (unde nu dă peste mine norocul să mă dea „ăştia” în judecată, pentru că aş cere judecarea în penal şi ar scoate procurorii tot puroiul la iveală!).

*

Phiii!… Am scris CHANNEL cu un singur N!

O să repar cu o erată, după ce o să împrumut un N de la BeldimaN.


Comments are closed